4 haftadır kullanıyorum, şu an için herhangi bir problem yaşamadım. En çok beğendiğim özelliği kurutma modunun gerçekten oldukça sessiz olması. Çamaşırlarımı gece yıkayıp kurutabiliyorum ve sesi rahatsız edici düzeyde değil. Enerji tasarrufu konusunda da şimdilik memnunum. Kullanım kolaylığı ve temizliği de fena değil. Uzun vadede nasıl performans göstereceğini zamanla göreceğiz tabii, ancak şu anki izlenimlerim oldukça olumlu.
Full HD çözünürlüğü sayesinde net bir görüntü sunuyor. İnce ve şık tasarımıyla odada fazla yer kaplamıyor, yerli üretim olması da ayrıca güven veriyor.
Kablosuz oda termostatı ile kullanımı büyük bir konfor sağlıyor. İki yılı aşkın süredir problemsiz bir şekilde çalışmaya ve tasarruf etmeye devam ediyor.
Samsung servisi televizyon kurulumunu 3 gün içinde tamamladı. Kabloları düzenlediler, cihazı test ettiler ve kurulumun sorunsuz olduğunu bana gösterdiler.